Načelnik Općine Novi Grad Sarajevo Semir Efendić sa saradnicima i izvođačem radova obišao je radove na izgradnji 9. transverzale, gdje je u toku postavljanje posljednjih stubova mosta, čija će izgradnja uslijediti u narednom periodu.
„U toku je izgradnja posljednjeg obalnog zida koji će se nalaziti sa druge strane željezničke pruge, nakon čega se može završiti gradnja mosta. Završetkom tih radova ostaće još da se izgradi kružni tok i spoj sa ulicom Safeta Zajke. To je dio posla koji ćemo pripremati u ovoj godini i vjerovatno realizirati sa sljedećom godinom. Možemo reći da će 9. transverzala, najvjerovatnije biti puštena u funkciju u narednoj godini, što je od historijskog značaja za sve stanovnike Novog Grada, naročito Boljakovog Potoka i drugih naselja s desne strane željezničke pruge. Raduje činjenica da ćemo u ovoj građevinskoj sezoni imati završenu većinu 9. transverzale, uključujući i most kao najzahtjevniji dio objekta, nakon čega nam ostaje izgradnja kružnog toka“, izjavio je načelnik Efendić.
Radi se o realizaciji ugovora u vrijednosti od oko 10 miliona KM. Projekat je vrlo zahtjevan, a da bi se došlo do ove faze prethodno su izvedeni veliki građevinski radovi, prije svega rješavalo se pitanje željezničke pruge, odnosno željezničke stanice, gdje je jedan kolosijek privremeno izmješten, kao i izmještanje velikog dijela kanalizacione mreže u vrijednosti od oko milion KM. I nogometni stadion kojeg koristi FK „Biser“ također je van funkcije, a raspisan je tender za izbor izvođača radova za izgradnju zamjenskog terena.
U toku su pripreme za rješavanje privremenih objekata koji se nalaze na lokalitetu, gdje će biti spoj sa ulicom Safeta Zajke. „Vjerujem da ćemo u saradnji sa Direkcijom za puteve i Zavodom za izgradnu KS-a naći rješenje i za te objekte obzirom da je već ranije uvedena praksa na 12. i južnoj longitudinali da se plati jedna vrsta nadoknade za građevinsku vrijednost privremenih objekata koji se nalaze na trasi buduće saobraćajnice“, pojasnio je načelnik Efendić. A kako bi se i taj dio posla mogao dovršiti, potrebno je da Skupština KS-a donese odluku poput one koja je donesena prilikom rješavanja imovinsko – pravnih odnosa na 12. i južnoj longitudinali.
Na zahtjev stanovnika ovog dijela Novog Grada urađene su određene izmjene kada je u pitanju objekat kružnog toka, tako da će kružni tok, umjesto na nasipu, biti izgrađen na stubovima ispod kojih će se prostor moći koristiti za parking, ali i neke poslovne sadržaje. To će svakako biti jedan dodatno lijep sadržaj u Boljakovom Potoku, a kada se sve završi, stanovnici ovog naselja za desetak minuta pješice će moći doći do tramvajskog stajališta na Alipašinom Polju. Kada se 9. transverzala poveže sa LOT-om 2c na čemu se također radi, imat ćemo vezu ulice Džemala Bijedića i auto – puta bez semaforiziranih raskrsnica, preko kružnih tokova.
Predstavnika Željeznica FBiH, a ujedno i mještanin naselja Boljakov Potok Sead Kustura ističe zadovoljstvo činjenicom da su stanovnici ovog dijela općine Novi Grad, nakon desetina godina čekanja, dočekali da se gradi ova saobraćajna veza sa drugim dijelom općine i grada. „To će biti veliko saobraćajno rasterećenje za općinu Novi Grad, ali i grad Sarajevo. Napokon ćemo doći u situaciju da naše naselje koje ima oko 15.000 stanovnika postaje urbanija cjelina. Pored 9. transverzale, uskoro ćemo dobiti prvo obdaniše i modernu sportsku dvoranu sa pratećim sadržajima“, dodao je Kustura.
Projekat izgradnje 9. transverzale većim dijelom finansira Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo putem Direkcije za puteve KS-a uz sufinansiranje Općine Novi Grad Sarajevo.
PRESS