Nakon višegodišnjih problema sa neredovnim javnim gradskim prevozom i brojnih urgencija Općine Novi Grad prema nadležnom Kantonalnom ministarstvu, stanovnici Naselja heroja Sokolje, konačno su dobili alternativnu mnibusku liniju koja će saobraćati na relaciji Otoka – Naselje heroja Sokolje, a održavat će je kompanija Centrotrans.
Nova minibuska linija počela je saobraćati od jučer, a početak probnog rada danas su ozvaničili ministar saobraćaja u Vladi Kantona Sarajevo Adnan Šteta, načelnik Općine Novi Grad Sarajevo Semir Efendić i direktor kompanije Centrotrans Safudin Čengić, uz prisustvo brojnih građana.
Ovom prilikom istaknuto je da je najurgentniji problem kada je u pitanju javni gradski prevoz u općini Novi Grad, bio upravo u naselju Sokolje, gdje niz godina Javno preduzeće Gras ne održava redovno liniju Stup – Sokolje, a kojom bi, pored ostalih građana, trebalo da se prevoze i učenici Osnovne škole Sokolje.
“Imali smo veliki broj inicijativa i zahtjeva građana, ali i najava za organiziranje protesta. Više puta smo uputili brojne urgencije prema nadležnom ministarstvu da se nađe rješenje, da se uvede alternativni prevoznik, jer postojeći nije održavao svoju liniju. I konačno se došlo do rješenja da se uvede nova linija Otoka – Naselje heroja Sokolje koja je probnog karaktera. Zadovoljni smo da je konačno uveden i drugi prevoznik za ovo naselje i da građani imaju alternativu, u slučaju ako jednog prevoznika nema, da mogu doći na vrijeme do posla, škole, fakulteta i sl.”, rekao je načelnik Efendić.
Prvih šest mjeseci, dok traje probni rad, Općina će sufinansirati dio troškova prevoznika koji će vršiti usluge prevoza.
Prisutni građani iskazali su zadovoljstvo rješavanjem njihovog problema, udobnošću vozila i poštivanjem uspostavljenog reda vožnje, a interesirali su se za način korištenja karata.
S obzirom da je pitanje tarifnog sistema i korištenja karata, pitanje Kantonalnog ministarstva saobraćaja, na šta Općina ne može uticati, ministar Šteta pojasnio je da penzioneri, đaci i studenti mogu koristiti kupon i jednog i drugog prevoznika, u jednom i drugom prevoznom sredstvu, što znači da ove kategorije mogu kupon Grasa koristiti u Centrotransovim vozilima i obrnuto.
“Ovim nisu obuhvaćene ostale kategorije, ostalo je da se do aprila nađe rješenje za socijalne kategorije i radne kupone. Na ljeto ide elektornski sistem naplate karata sa jedinstvenim tarifnim sistemom, kada će se kartice jednako moći puniti i koristiti u vozilima oba prevoznika”, kazao je Šteta.
Dodao je da je jako puno problema kada je u pitanju javni prevoz u kantonu Sarajevo, te da je pitanje uvođenja alternativnog prevoza u Naselju heroja Sokolje trebalo biti ranije riješeno, ali nažalost nije, jer je kompleksnost javnog sektora i svih procedura, dovela do situacije da se neke jednostavne stvari koje su potrebne građanima ne rješavaju ili se teško rješavaju.
Za razliku od KJKP Gras, koje ima puno problema, kompanija Centrotrans spremna je da preuzme uslugu prevoza tamo gdje građani nemaju redovan linijski prevoz, da obezbijedi adekvatne autobuse i kadrove koji to mogu raditi, kaže prvi čovjek ove kompanije Safudin Čengić i dodaje:
“Linija Otoka – Sokolje bit će održavana kao i ostale linije u gradu, obezbijedili smo novo prevozno sredstvo sa novim sistemom elektronske naplate karata koji nam omogućava da u svakom momentu znamo koji je broj i kategorija putnika u toku dana prevezena”.
PRESS