Jedan od najtežih perioda za ovo preduzeće bio je 2012. godine, kada je nesavjesnim rukovođenjem tadašnje uprave i inferiornog stava osnivača, preduzeće dovedeno na rub opstanka.
Naime, dolaskom nove uprave na čelo ovog preduzeća zatečen je dug u iznosu od oko 110. 000 KM, sa istaknutom tendencijom rasta.
„U nacrtu izvještaja nezavisnog revizora evidentirano je da za finsijsko poslovanje preduzeća u periodu od 2011. do kraja 2012. godine preduzeće nije posjedovalo adekvatnu dokumentaciju na osnovu koje se mogla utvrditi količina i vrijednost fakturisanih usluga.
Fakturisanje se vršilo na osnovu usmeno prikupljenih informacija zaposlenika, što jasno ukazuje na netransparentnost poslovanja kao i na veliku mogućnost malverzacija novcem preduzeća, koji je najvjerovatnije završavao u privatnim džepovima, a ne u budžetu preduzeća“, kazao je Amil Šukalo, v.d. izvršnog direktora u preduzeću Lokom.
Šukalo je dodao da je pored zatečenog minusa evidentiran i prekomjeran broj uposlenih, što je dodatno otežavalo realizaciju plana revitalizacije urađene na samom početku 2013. godine.
„Uz sve zatečene negativne okolnosti nismo posegnuli za nepopularnim metodama i davali otkaze uposlenim. Plan revitalizacije u najvećoj mjeri zasnivao se na smanjenju nepotrebnih rashoda, zatim povećanju prihoda, te smo adekvatnom sistematizacijom radnih mjesta uspjeli poboljšati poslovanje i anulirati akumulirani dug. Pored toga, svoje poslovanje usmjerili smo i ka ostvarivanju javnog interesa. Uz saglasnost načelnika Općine mr. Semira Efendića obezbijedili smo besplatne termine u našim sportskim objektima za invalidske sportove, sjedeću odbojku i košarku u kolicima, a za klubove s područja Novog Grada, odredili smo poseban popust za korištenje naših objekata“, naglasio je Šukalo.
PRES SLUŽBA OPĆINE