Riječ je o mostu koji je od posebnog značaja, kako za lokalnu zajednicu, tako i za Kanton Sarajevo, a koji će se nakon rekonstrukcije moći koristiti i za teretni saobraćaj što ranije nije bilo moguće. Time će se omogućiti normalno kretanje saobraćaja, a ovaj dio Novog Grad dobit će most sa betonskom konstrukcijom, hidroizolacijom i posebnim trotoarom za pješake širine 1,5 metar i ogradom.
U toku su radovi na demontaži čelične pocinčane ograde sa ankernim pločama, uklanjanje kolovozne konstrukcije mosta, zemljani radovi i postavljanje armature na izradi ab plaštova na obalnim stubovima.
„Ovo je most koji ima poseban značaj u vrijeme kada se dešavaju poplave u Rajlovcu, tada je on jedina komunikacija koja cijeli prostor Dobroševića, Bojnika i Reljeva povezuje sa ostatkom grada. To je bio most sa drvenom konstrukcijom, tako da je sada urađen projekat kolskog mosta sa jednom kolovoznom tarkom i pješačkom stazom. Projekat zajednički finansiraju Općina Novi Grad i Direkcija za puteve KS-a. Vrijednost ugovorenih radova je 340. 000 konvertibilnih maraka, od čega je Općina Novi Grad izdvojila 190. 000 KM, a Direkcija cesta KS-a 150. 000 KM“, kazao je načelnik Efendić.
Adem Zolj je istakao da je most u Reljevu veoma bitan za naselje Rječica, posebno za stanovnike Paljevske ulice, ali se dugo vremena nije mogao koristiti za saobraćaj, jer je drvena konstrukcija bila dotrajala.
„U sanaciju mosta u Reljevu, čija drvena konstrukcija nije mogla izdržati saobraćaj koji je svakodnevno prolazio preko mosta, naročito tokom radova na LOT-u 1 Sarajevske zaobilaznice, utrošena su značajna finansijska sredstva. Zbog toga je Općina Novi Grad inicirala da se u Reljevu uradi most sa betonskom konstrukcijom. Općina je uradila projektnu dokumentaciju i provela proceduru odabira izvođača radova, a Direkcija je prihvatila sufinansiranje projekta“, rekao je Zolj .
Ukoliko vremenski uvjeti budu zadovoljavajući radovi na rekonstrukciji mosta trebali bi biti završeni za mjesec.