Uposlenici Službe za opću upravu Općine Novi Grad Sarajevo u protekloj su godini ovjerili 555. 923 dokumenata, od toga su ovjerena 483. 242 dokumenta i 72. 680 potpisa. U tom periodu kroz ruke uposlenih u navedenoj Službi prošlo je 37. 303 predmeta, a na šalterima za izdavanje obrazaca primljeno je 58. 700 građana, te izdato 37. 900 obrazaca. Pored toga, matičari su obavili 630 vjenčanja i u matičnu knjigu vjenčanih upisali još 119 brakova sklopljenih izvan BiH.
Uporedo sa navedenim poslovima ova Služba u prošloj je godini arhivirala blizu 50. 000 predmeta zaostalih iz ranijih godina, dok je 15. 058 predmeta isporučeno Javnoj ustanovi Historijski arhiv grada Sarajeva, a riječ je o arhivskoj građi iz perioda 1990. 1991. godine.
Osim toga, Služba je u uradila veliki dio posla kako bi se stvorili uslovi da se Općina Novi Grad Sarajevo uveže u Centralni matični registar Federacije BiH. Svi podaci iz knjige rođenih, vjenčanih i umrlih uneseni su u jedinstvenu bazu podataka, te je urađena i verifikacija tih podataka, tako da je od 30. juna prošle godine ova lokalna zajednica uvezava u Centralni matični registar. Na taj način građanima rođenim u Fderaciji BiH omogućeno je da izvode i uvjerenja iz matičnih knjiga (rodni list, uvjerenje o državljanstvu, uvjerenje iz knjige vjenčanih i uvjerenje iz knjige umrlih) mogu izvaditi u Općini Novi Grad bez obzira u kojem dijelu Federacije BiH su rođeni.
Bržem i efikasnijem radu općinske administracije doprinjelo je uvođenje sistema elektonskog upravljanja dokumentima, koji se u Općini Novi Grad primjenjuje od 24. juna 2014. godine. Ovaj elektronski dokumentacioni sistem koristi se za rješavanje svih predmeta i ima mogućnost za praćenje ulaznih i izlaznih dokumenata, te unutarnjih procesa koji su uvezani u jedan sistem elektonskog poslovanja.
Ovaj sistem omogućava da se svi predmeti, odnosno zahtjevi koje građani podnose na rješavanje nadležnim općinskim službama, odmah po prijemu skeniraju, tako da voditelj postupka predmet u elektonskoj formi dobije u vrlo kratkom vremenskom roku, znatno prije nego što predmet fizički dođe na rješevanje, čime se skraćuje rok rješavanja predmeta. Ovakav način rada omogućio je efikasniji i lakši rad općinske administracije, koja će uz pomoć ovog sistema, brže i ažurnije odgovarati na potrebe naših građana.
PRES SLUŽBA OPĆINE