U Centru za edukaciju i istraživanje „Nahla“, uz prisustvo zvanica i polaznica, organizirana je svečanost povodom uspješnog završetka obuke za upravljanje online sadržajem i društvenim mrežama. Obuka je u protekla četiri mjeseca realizirana u saradnji s Općinom Novi Grad Sarajevo za petnaest polaznica koje su u periodu aplikacije na obuku bile prijavljene na Biro za zapošljavanje ove općine.
Realizirani program je dio Nahlinog strateškog opredjeljenja i doprinos smanjenju nezaposlenosti žena kroz perspektivna zanimanja i vještine koje zahtijeva tržište rada. Četveromjesečna obuka je doprinijela boljem umrežavanju polaznica, razvijanju kreativnosti, upoznavanju s nepreglednim mogućnostima koje online prostor nudi, timskom radu kao i jedinstvenoj prilici da se kreira online kampanja i nametne tržištu rada.
“Rad na kreativnosti, njeno poticanje, dosljedan način izražavanja segmenti su na kojima smo morali mnogo raditi. Veliki izazov je bio potaknuti polaznice da promišljaju o idejama, strategijama, sadržaju, strukturi i načinu plasiranja jedne kampanje. Tehnike i alati potrebni za rad na društvenim mrežama druga su oblast kojoj smo se jednako posvetili. Na koji način rade društvene mreže Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube i Instagram, kako izgleda kvalitetna web stranica, besplatni alati za plasman sadržaja, kao i na koji način radimo oglašavanje na Google pretraživaču, najbitniji su segmenti koje smo obradili u okviru 100 časova obuke,” istakla je Amela Šačić, menadžerica za odnose s javnošću i predavačica na obuci.
Rezultat rada, zalaganja i truda bila je i prilika za kreiranje online kampanje za klijenta, u ovom slučaju Općinu Novi Grad i 23. manifestaciju Novogradski dani 2019.
Polaznice, podijeljene u 5 timova, predstavile su svoj prijedlog rješenja koji je uključivao definisan cilj, strategiju, dosljedne vizuale te relevantan kreativni sadržaj koji će osigurati da ciljna publika primijeti i prihvati poslanu poruku. Timovi su u okviru svojih prezentacija predložili sadržaj za društvene mreže, logotipe manifestacije, vizuale, na koji način planiraju plasirati sadržaj, personalizirane interakcije i strukturirane akcije koje planiraju poduzeti.
Promociji radova prisustvovale su i predstavnice Općine Novi Grad, Amra Ibrahimović, savjetnica za medije, Adisa Šuman, pomoćnica načelnika Općine Novi Grad za obrazovanje i društveni razvoj, Hazima Pecirep, šefica odsjeka za Lokalni ekonomski razvoj, te građani i predstavnici poslovnih subjekata koji mogu imati potrebu za angažiranjem uposlenica ove struke.
„Iako se određeni broj polaznica već u toku obuke zaposlio, na osnovu prezentiranog večeras, možemo sa sigurnošću istaći da će se i ostale polaznice vrlo brzo zaposliti. Ideje i timski duh kojem smo svjedočili dali su nam jako puno materijala koji se zasigurno može iskoristiti u promociji Općine Novi Grad,“ istakla je Amra Ibrahimović, savjetnica za medije Općine Novi Grad.
Žiri u sastavu: Vahidin Pršeš, Služba za kulturu i sport Općine Novi Grad, Amina Šljivo Bećić, marketing CEI Nahla i Amela Šačić, menadžerica za odnose s javnošću za najbolje rješenje proglasili su rješenje koje je uradio tim „Melody“ koji su činile Ifeta Burzić, Aldijana Bihorac-Mujičić i Alma Omerhodžić.
#četirimjesecadobrepriče