Na osnovu člana 7. Odluke o dodjeli u zakup poslovnih zgrada i poslovnih prostora Općine Novi Grad Sarajevo (“Službene novine Kantona Sarajevo”, br. 5 / 20 ) Općinski načelnik raspisuje
JAVNI OGLAS
ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA DODJELU U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA
OPĆINE NOVI GRAD SARAJEVO
Napomena:
* Za poslovne prostore pod rednim brojem 2. i 7. primjenjivat će se odredba člana 24. tačka 5. Odluke, glasi;
za podrumski prostor – „djelimićno uslovan… minimalna visina zakupnine iznosi 0,50 KM/m2“
* Za poslovne prostore pod rednim brojem 4. i 9. primjenjivat će se odredba člana 24. tačka 4. Odluke, glasi; za podrumski prostor – “određuje se cijena zakupa u visini 50% od ugovorene cijene zakupa”
Integralni tekst Javnog oglasa se nalazi na web stranici Općine Novi Grad Sarajevo, Aktuelnosti – Javni poziv, https : //www.novigradsarajevo.ba/ .
Rok za dostavu ponuda je osam dana od dana objavljivanja javnog poziva .
Pravo učešća na Javnom oglasu imaju sva pravna i fizička lica koja polože sredstva u iznosu od 200,00 KM (dvijestotine i 00/100 KM) na blagajni Općine Novi Grad Sarajevo – soba 202/II, kao osiguranje za ozbiljnost ponude.
Dokaz o pologu sredstava dostavlja se uz dokumentaciju za prijavu na Javni oglas.
Ponuđaču čija je ponuda ocijenjena kao najpovoljnija, iznos osiguranja će se uračunati u cijenu zakupnine, a u slučaju odustajanja od poslovnog prostora, sredstva osiguranja se ne vraćaju.
Ponuđaču čija ponuda nije ocijenjena kao najpovoljnija, položeni iznos osiguranja se vraća u roku od osam dana od dana konačne odluke o izboru najpovoljnije ponude, odnosno zaključivanja ugovora o zakupu predmetnog prostora.
Na izlicitiranu cijenu zakupa, zakupac je dužan uz mjesečnu zakupninu plaćati na ime poreza na dodanu vrijednost i iznos određen važećim propisima.
Ugovor o zakupu zaključit će se na period od dvije godine sa mogućnošću produženja istog uz pridržavanje ugovornih obaveza.
Poslovni prostor zakupac preuzima u postojećem stanju, uz obavezu da u ugovorom određenom roku izvrši sanaciju ( ukoliko je potrebna ) bez prava potraživanja prema Općini sredstava uloženih u isti .
Pismena ponuda na Javni oglas treba da sadrži :
- čitko naznačen naziv pravnog subjekta ili ime i prezime fizičkog lica, sjedište pravnog subjekta odnosno adresu i broj telefona ponuđača ,
- redni broj i adresa poslovnog prostora sa tabele, za koji se ponuda podnosi,
- visinu ponuđene zakupnine po m2 izraženu u KM ( posebno za prizemni a posebno za podrumski dio prostora), s tim što početni iznos ne može biti manji od iznosa utvrđenog ovim Javnim oglasom izuzimajući prostore na koje se primjenjuje član. 24. tačka 6. Odluke, a cijena treba da bude sastavni dio teksta koja se ne smije ispravljati i treba da glasi na cijelu ili pola novčane jedinice ( ,00 ili ,50 ),
- namjenu, odnosno djelatnost koju ponuđač ima namjeru obavljati u prostoru i koja mora biti u skladu sa predviđenom namjenom datom u ovom Javnom oglasu . Ukoliko ponuđač dostavi u ponudi namjenu koja nije predviđena ovim Javnim oglasom , smatrat će se da ista nije potpuna i neće se uzeti u razmatranje .
Potrebna dokumentacija koju su ponuđači dužni priložiti uz prijavu na oglas :
- dokaz o identitetu podnosioca prijave – kopija lične karte, prijava mjesta prebivališta, aktuelni izvod iz sudskog registra ili rješenje o obavljanju samostalne djelatnosti, identifikacioni broj (ovjerene kopije) za ponuđače koji imaju registrovanu djelatnost,
- poresko uvjerenje, kako za fizička lica tako i pravna lica i registrovane obrtnike,
- dokaz o izmirenim ugovorenim i drugim obavezama prema Općini (potvrda Općinske službe za privredu i lokalni ekonomski razvoj ),
- izjavu da su spremni prije potpisivanja ugovora o zakupu dati garanciju o plaćanju zakupnine najmanje u visini jednogodišnje zakupnine ( bankovna garancija ili uplata jednogodišnje zakupnine unaprijed- mogućnost uplate u dva dijela šest + šest mjeseci),
- dokaz o pologu sredstava za ozbiljnost ponude,
- eventualno, ostalu dokumentaciju u skladu sa zakonom ,
- dokaz o uplati sredstava u iznosu od 50,00 KM (pedeset i 00/100 KM) na ime troškova oglasa, koja se prilaže uz kovertu.
Sredstva uplaćena na ime troškova oglasa se ne vraćaju. Uplate troškova oglasa se vrši na račun otvoren kod UniCredit banke d.d. – Sarajevo br. 338-000-221003-2552, vrsta prihoda 722631, šifra općine 108, u korist Općine Novi Grad Sarajevo.
Kovertirane prijave sa potrebnom dokumentacijom, potpisom podnosioca i brojem telefona, dostavljaju se neposredno na Protokol Općine – Prijem podnesaka – Šalter sala prizemlje Općine Novi Grad Sarajevo, ulica Bulevar Meše Selimovića br. 97, sa naznakom – “Javni oglas za poslovne prostore”.
Javni oglas ostaje otvoren 8 (osam) dana od dana objavljivanja u jednom od dnevnih listova sa područja FBiH, zaključno do 1400 časova posljednjeg dana trajanja oglasa. Javni oglas bit će objavljen i na web-stranici i Oglasnoj tabli Općine Novi Grad Sarajevo.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
Visina ponuđene zakupnine je opredjeljujući faktor za utvrđivanje najpovoljnije ponude. U slučaju da dva ili više učesnika na Javnom oglasu ponude isti iznos zakupnine po m2, Komisija za provođenje Javnog oglasa će u daljem postupku cijeniti referense ponuđača ( ponuđenu namjenu za obavljanje u prostoru, poslovno sjedište na teritoriji Općine Novi Grad Sarajevo, saradnju u realizaciji razvojih i drugih projekata sa Općinom Novi Grad Sarajevo, vrstu djelatnosti, broj zaposlenih radnika i sl.) što će se, na zahtjev iste, utvrđivati odgovarajućim uvjerenjima.
Kontakt telefoni : 033 / 291 – 257, 291 – 148 i 291 – 348 ili neposredno, soba 235 , II sprat zgrade Općine Novi Grad Sarajevo.