Alternativnu saobraćajnicu izgrađenu prije mjesec i po koristilo više od 16 hiljada vozila svakog dana
U petak 15. januara 2016. godine u promet je pušten novoizgrađeni nadvožnjak na magistralnoj cesti M-17, koji povezuje ulicu Safeta Zajke sa kružnim tokom LOT-a 2A Sarajevske zaobilaznice.
Izgradnja mosta trajala je od 26. novembra, od kada je stari dotrajali most zatvoren za saobraćaj radi rušenja i izgradnje novog. Most je za saobraćaj zatvoren dva dana nakon otvaranja LOT-a 2A Sarajevske zaobilaznice, a zatvaranje ove saobraćajnice izazvalo je saobraćajni kolaps velikog dijela općine Novi Grad i Sarajeva.
Zbog velikih gužvi koje su izazvane zatvaranjem navedene saobraćajnice, načelnik Općina Novi Grad Semir Efendić pokrenuo je aktivnosti na izgradnji alternativne saobraćajnice i zatražio od Željeznica FBiH dozvolu da se izgradi alternativni pružni prelaz. Već 28. novembra na terenu su bili predstavnici Općine Novi Grad, Željeznica FBiH, JP Ceste FBiH i izvođača radova firme Euro-Asfalt, te je utvrđena trasa alternativne saobraćajnice čija izgradnja je započela istog dana. Alternativna saobraćajnica izgrađena je u rekordnom roku za manje od tri dana i puštena u promet 1. decembra u popodnevnim satima.
U proteklih mjesec i po ova saobraćajnica bila je pravi „spas“ za vozače koji ovaj putni pravac svakodnevno koriste, naročito uzme li se u obzir neobično dugi period u kojem je Sarajevo bilo pod maglom i smogom koji svakako smanjuju vidljivost i otežavaju saobraćaj.
Prema mjerenjima koja je napravila Direkcija za ceste u utorak 12. januara alternativnu saobraćajnicu u jednom danu koristilo je 16.407 vozila, što znači da kada se uračunaju noćni sati kojima je intenzitet dosta slab, u dnevnim satima saobraćajnicu je koristilo više od hiljadu vozila u jednom satu.
Ono što je naročito važno za stanovnike ovog dijela općine Novi Grad, u sklopu rekonstrukcije dijela saobraćajnice u dužini nešto manjoj od 300 metara, izgrađene su pješačke staze sa obje strane kolovoza. Ranije je veliki broj građana koristio improvizirane makadamske pješačke staze sa vanjske strane bankine, koje su bile nesigurne i naročito neprohodne tokom zimskih mjeseci.
PRES SLUŽBA OPĆINE